Pomoc zdalna

Aby rozpocząć sesję pomocy zdalnej:
1) Pobierz aplikację TeamViewer QuickSupport:
2) Uruchom pobraną aplikację:
  • Windows – nie wymaga instalacji, wystarczy uruchomić pobrany plik
  • Inne systemy – wymaga uprzedniej instalacji, która rozpocznie się automatycznie po kliknięciu w link sklepu jw.
3) Po uruchomieniu aplikacji:
  • Windows – system może poprosić o zgodę na uruchomienie (wyraź zgodę)
  • Inne systemy – może wystąpić prośba o aktualizację lub pobranie dodatkowych aplikacji (wykonaj czynności)
4) Jeżeli aplikacja uruchomi się, uzyskasz:
  • Twoje ID: unikalny numer, który podajesz partnerowi
  • Hasło: jednorazowe hasło do sesji pomocy zdalnej
5) Zadzwoń do Partnera, wyjaśnij Twój problem i poproś o rozwiązanie go z użyciem pomocy zdalnej.
  • Partner poprosi o Twoje ID oraz jednorazowe Hasło (punkt 4).
6) Jeżeli Twoim Partnerem jest X-mart, sprawdź numery kontaktowe na naszej stronie: xmart/kontakt